Donderdag, 31 mei 2018 - Reisverslag uit Grevenbroich, Duitsland van linda - WaarBenJij.nu Donderdag, 31 mei 2018 - Reisverslag uit Grevenbroich, Duitsland van linda - WaarBenJij.nu

Donderdag, 31 mei 2018

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

31 Mei 2018 | Duitsland, Grevenbroich

Gisterenavond een route gemaakt met hulp van Google maps en route you.
Deze route naar de telefoon ge -upload en toen nog even alle elektronica opladen. Ik heb zo’n mooi, handig stekkertje waar 4 USB kabeltjes gelijk kunnen opladen. Helaas, een knal en wat vonken en het was ter ziele.
Oei en donderdag is het hier een vrije dag dus alles dicht.
Dat kan een uitdaging worden.
Vanochtend kregen we de tip van de bazin om ons regenpak maar al klaar te houden.
Het viel mee, het was wel donker en benauwd maar droog.
We vroegen ons af wat voor feestdag het zou zijn want echt alles was dicht.
Tegen de tijd dat we bij Bonn aankwamen dachten we dat het nationale sportdag was. Zoveel mensen aan het wandelen, fietsen, roeien noem maar op.
En als de inboorlingen buiten lopen zal het met onweer wel meevallen.
Na Bonn kwamen we rond half elf in een stille, ingetogen processie.
Een moment van bezinning, hoe toepasselijk.
Tot Keulen hebben we de Rijn gevolgd en daar bij de Dom linksaf.
De Garmin was steeds aan het herberekenen dus daar hadden we ook geen fluit aan. Dan maar gewoon Noord-west aangehouden.
Bij een bakker zijn twee laatste broodjes gekocht.
Buiten Keulen wist ook de Garmin weer waar we waren dus dat was fijn.
Echt alles was dicht. Op een gegeven moment wilden we wat eten maar enkel de Chinees was open.
Ondertussen een plensbui maar daar hadden we geen last van.
Het koelde er alleen helaas niet van af.
Ook op Chinees kun je prima fietsen en we zijn gestopt in Grevenbroich.

• 02 Juni 2018 - 05:08

Marc En Ingrid Verschueren:

Ik vind net zo knap dat jullie ondanks het uitvallen van diverse apparatuur toch zo goed de weg vinden. Maar wat zijn jullie al dichtbij.
    als ik de kaart bekijk ben ik bere-trots op jullie.