Dinsdag, 29 mei 2018 - Reisverslag uit Bingen am Rhein, Duitsland van linda - WaarBenJij.nu Dinsdag, 29 mei 2018 - Reisverslag uit Bingen am Rhein, Duitsland van linda - WaarBenJij.nu

Dinsdag, 29 mei 2018

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

29 Mei 2018 | Duitsland, Bingen am Rhein

De foto’s van gisteren heb ik nu bij het verslag van gisteren kunnen zetten.
Dat jullie geen bericht krijgen en nu wel heeft geen kunstgreep gekost.
Een mailtje naar waarbenjij was voldoende.

Ik ga niet miepen over het weer, regen is ook wat.
De route naar Frankfurt was lekker landelijk. Ook in de stad ging de route over mooie duidelijke fietspaden. Frankfurt uit door een mooi bos, dan ben je gelijk in een andere rustige wereld.
Daarna werd het anders. Kriebelen rond industriegebieden, steeds meer afval langs de wegen met als dieptepunt Mainz. Geen prettige fietsstad, goed opletten. Langzamerhand wordt het steeds heiiger en benauwder. Mooie heuvelruggen langs beide zijden van de Main. Mooi ook omdat wij er niet over moeten.
Doorgefietst tot Bingen, hier vloeit de Main in de Rijn, of andersom.
Bijzonder twee verschillende kleuren rivierwater al weet ik niet of het op de foto te zien is.
Na een nodige douche zijn we nog naar het slot geklauterd en daarna konden we weer douchen. Nog geen regen gezien.

  • 29 Mei 2018 - 19:58

    Marc En Ingrid Verschueren:

    Jeetje, wat gaan jullie snel!

  • 30 Mei 2018 - 08:36

    Camiel:

    Deze keer kan ik het verhaal en de foto's alleen bereiken via maandag. De foto met als titel wij wordt bij mij ook niet vergroot.

    De namen van al die steden doen mij toch denken aan WO 2. Vroeger had ik dat nooit. Wij zijn in die buurt toch ook nog op vakantie geweest.

    Als ik bij ons op de zevende verdieping ga staan, zie ik jullie al komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

linda

Actief sinds 17 Maart 2018
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 1871

Voorgaande reizen:

27 April 2018 - 18 Juni 2018

Op de fiets van Zeeland naar Venetie en verder

Landen bezocht: